Post by varadedeccu on Feb 4, 2022 22:51:28 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Cooking Joy 2 ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Cooking Joy 2 IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheats glitch allemaal ▞▞▞
▞▞▞ Cooking Joy 2 2022 version ▞▞▞
het spel is leuk, maar je verliest een leven, zelfs als je een bord leegt. Ik wacht al twee dagen op het openen van de andere borden, ik sta op het punt het spel in zijn geheel te verwijderen. Hoe lang moet je wachten op nieuwe borden? Ik wacht al een maand of langer, op het punt om het spel allemaal samen te verwijderen. Komen er nog borden?
Dit spel zou leuker zijn als de energie een beloning zou zijn voor het halen van een level. Je kunt dit spel niet lang spelen voordat je geen energie meer hebt.
Ik vind het leuk
Dit spel is goed. Het enige probleem dat ik heb gehad, is dat ik niet door kan gaan naar een nieuw restaurant. De game zit nu al meer dan een week vast, controleer en reset mijn game indien nodig. Dank u
Veel te veel advertenties!! Een advertentie na ELKE uitdaging, dan moet je wachten tot deze weer geladen is. Leuk spel, maar de advertenties zijn gewoon te irritant om het echt leuk te maken.
Ik heb level 70 voltooid en wekenlang heb ik gewacht op de volgende stad. Ik wacht nog steeds .... Nu, na meer dan drie weken te hebben gewacht en drie e-mails te hebben verzonden en geen reactie op mijn e-mails gehad te hebben over waarom het volgende niveau niet klaar is, geef ik het een zeer slechte beoordeling. zoek een ander spel dat reageert op een klacht in plaats van een klacht te negeren.
HEEL LEUK SPEL! Ik zou echt willen dat ik elke dag een andere outfit en ander kapsel in het spel kon dragen. Dat zou het spel een stuk leuker maken!😁😀
Verslavend en uitdagend
Heel leuk spel, maar als het op een heel moeilijk niveau aankomt, is het erg gestrest
OMG deze game is geweldig, heb hem net gedownload en kan niet stoppen met spelen. De graphics zijn uitzonderlijk, het gemak en de algehele controle is fantastisch!!! Ik denk dat dit spel elk ander kookspel een run voor hun geld geeft. Super!! Ben nog op zoek naar nieuwe levels...
Ik heb mijn sterbeoordeling verlaagd van 4 naar 3, omdat ik niet blij ben dat ik ben bestraft voor het succesvol voltooien van een level.UPDATE Nu teruggebracht tot een 2-sterren, genoeg van het kijken naar advertenties en de advertenties die niet goed sluiten, verspilde te veel uren aan het spelen , het leven is kostbaar.
Eerder had ik het een 5 * bt nw gegeven, ik zal het slechts 2 * geven. De app heeft er veel problemen mee. De begeleider beweegt hel langzaam. Prima, ik kan die strategie begrijpen, maar je kunt niet dwingen om boosts te kopen. Bovendien werkt Taps ook niet goed. Ik blijf erop klikken, maar God weet wat er mis is, het beweegt niet en als je eindelijk je tijd verliest. Hell veel tijden d app hangt. Je gaat gewoon een niveau over en het hangt zichzelf op, uiteindelijk gaat je moeilijk gekruiste niveau verloren. Plz-ontwikkelaars proberen eraan te werken.
De chef beweegt zich langzaam in de harde niveaus. En moet hard toeslaan om een reactie te krijgen. Heel irritant.
My Lovey : Choose your otome story Aventura xxs
Cooking Joy 2 Simulácie rie
Het is ok. Het lijkt een beetje traag. Ik begrijp de levenscyclus niet. Waarom staat er 25/25 als je er maar vijf keer gebruik van kunt maken?
erg frustrerend in het feit dat het na elk level opnieuw moet worden geladen😦
Ik hou van het spel zelf, maar de advertenties zijn RIDICULOUS!! Je voltooit het niveau (advertentie), klikt op doorgaan (advertentie), zelfs om in de instellingen te kijken krijg je een AD! Ik kan dit niet VEEL AD's meer doen. Op weg naar beter (verdrietig)
genieten maar het kost zo veel tijd om energie te baren en de levels nemen ook zoveel tijd in beslag............kkkk.......geen slechte appp..... .....
Leuk spel, zou een 5-sterrenspel kunnen zijn, maar je kunt sommige niveaus niet halen zonder boosters te kopen. Ik heb al £ 6 uitgegeven en ik ben op niveau 40. Jammer, ik ga het verwijderen, want het begint frustrerend te worden en ik heb geen spel gedownload om me kwaad te maken en enorm veel geld uit te geven. Ik heb gedownload voor de lol en ontspanning. Dus tot ziens nu
Goede game kwam tot het einde waar het zegt dat je Jennifers level hebt voltooid, ik wacht al dagen om verder te gaan, dus ik heb de game verwijderd.
Cooking Joy 2 Simulacijske igre txei
Cooking Joy 2 הדמיה gms
Ik hou van het spel, maar je kunt niet verder gaan OMDAT ZE WILLEN DAT JE GELD UITGEVEN VOOR EDELSTENEN EN ANDERE DINGEN OM HET TE MAKEN HET SPEL VERWIJDEREN
een ander spel waar ik kan tikken om te koken en te serveren....Ik vind het geweldig. maak meer van dit soort spellen!
Ik heb alle niveaus voltooid, heb zojuist meer diamanten gekocht en nu moet ik wachten op het nieuwe restaurant, blijft zeggen dat het snel komt als het eraan komt, maar voor het grootste deel ben ik dol op het spel, gewoon gek ik heb nog munten en diamanten over
Ik ben erg teleurgesteld in dit spel!!! Ik speel dit spel elke dag de hele dag!!! Maar als ik voor een dag winkel en 10 beschikbare spelers win, krijg ik ze niet allemaal!!! Het is afzetterij!!!
Ik heb eerst de nep gedownload. Ze noemden het kookmeester, maar toen ik level 190 bereikte, stopte het. Ze gebruikten dezelfde graphics en alles was precies zoals deze. Daarom kwam ik hier om het origineel te zoeken en gelukkig vond ik dit ik ben zo blij .
Leuk spel. Maar wel keer weer tijd voor een update
Slechte aanraakkwaliteit ... Niet beschikbaar om timerniveaus te voltooien 🤷🏻♀️
Geweldige game-graphics en gemakkelijk te spelen, maar er verschijnen veel te veel advertenties op elk niveau en soms reageert de game niet erg snel. Moest meerdere keren op een klant tikken voordat de bestelling werd afgeleverd.
Ik ben dol op het spel, maar je kunt maar 5 niveaus tegelijk spelen en dan moet je een paar minuten wachten op elke energie en er zijn vijf energierepen nodig om een enkel niveau te spelen. Ik zou de app houden als dat niet zo was. En sommigen van ons hebben gewoon niet het geld om geld uit te geven aan edelstenen om gewoon drie of vier niveaus te spelen
Het spel glitches echt veel, kan de juiste volgorde niet maken omdat dat zo vaak gebeurt tijdens het spel. Moet dat probleem echt oplossen
Geldslurper, dit spel is in het begin leuk, naarmate je dieper in het spel komt, is de boost eigenlijk waardeloos. Het is ontmoedigend als je twee of drie boosters koopt en gebruikt en nog steeds exact dezelfde score of minder krijgt dan zonder boosters en de enige manier om van een level af te komen is om 40 diamanten extra uit te geven en ze bedriegen je wanneer je koop een pakket en ze geven je niet de extra seconden booster zoals ze denken te doen nadat ik teveel geld heb uitgegeven Ik ben er overheen verspil je dollars niet
Ik beoordeel het 3 🌟 z bcoz niveau 58 is eindeloos. Misschien als ze het gemakkelijker konden maken, ik heb het nu meer dan een jaar gespeeld.😒😒☹️
De game is erg interessant en plezierig, maar ik ben nog niet klaar met het niveau en ze blijven zeggen dat het snel komt, terwijl ik daar nog niet ben uitgekomen
Heb het zelfs best grappig gespeeld!
hou zo veel van dit spel.. maar de energie die gegeven wordt is te weinig ik kon niet van het spel genieten. Laat ons tenminste de energie behouden als we de levels winnen. overweeg alstublieft mijn suggestie
ik geniet van dit soort kleine spelletjes. ik zou echt willen dat er meer platen waren, maar geen enkel spel is perfect.
Zodra het laadt, gaat het rechtstreeks naar een advertentie. Voedsel bevriest wanneer erop wordt getikt. Klaar om te verwijderen.
Om eerlijk te zijn. Ik vind dit spel erg leuk. maar ook omdat ik erg van koken hou. dus het is mij een genoegen om dit spel te hebben. mijn favoriete ding is om te koken. dus dank aan de mensen die dit spel hebben gemaakt. Dank u.......
Cooking Joy 2 Simulácie rie
Ik haat het spel niet. Ik haat het dat, hoewel ik extra robijnen heb gekocht, ik nog steeds alle advertenties zie. ZEER teleurstellend dat ik met mijn geld geen advertentievrij spel kan kopen.